Звіт про проведення Тижня початкової школи



З 09 березня по 17 березня в школі проходив Тиждень початкової школи. Він був насичений багатьма різноманітними подіями: цікавими  виставками, конкурсами, віртуальними подорожами та захоплюючими змаганнями.
Для успішного проведення Тижня учителі провели підготовчу  роботу, яка стосувалася усього Тижня і окремих його етапів. При складанні плану заходів вчителі врахували побажання та інтереси дітей. Для учнів було дуже важливо те, що вони були ініціаторами якоїсь вікторини, конкурсу чи гри. До Тиждня початкової школи кожен клас підготував колаж «Життя нашого класу». Яскраві моменти шкільного життя, подорожі, екскурсії, цікаві виховні заходи  - саме так бачать учні життя свого класу.   
     
        Робота тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів та учнів, були цікавими, корисними, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку учнів. Кожен день відповідав певному предмету .
Основні завдання, реалізація, яких була у рамках тижня:
1.     Активізація методичної роботи, розвиток творчої діяльності, професійної майстерності та компетентності педагогів.
2.     Пропагування передового педагогічного досвіду;
3.     Створення у навчально-виховному процесі атмосфери успіху, яка сприяє розвитку особистості дитини, розкриттю унікальних здібностей вихованців, відчуття радості за свої досягнення, віри у власні сили, наполегливості у подоланні труднощів;
4.     Обмін педагогічним досвідом.
Стартував Тиждень  початкової школи в середу 9 березня.   Розпочався він організаційною лінійкою, на якій учні познайомилися з планом проведення тижня та отримали завдання до нього.


В день відкриття  відбувся конкурс читців «Вінок Шевченкові сплітаємо із віршів», присвячені 202-річниці з Дня народження видатного українського поета. Учні 3-4 класів показували своє вміння читати вірші Т.Г.Шевченка напам'ять. Спочатку конкурси були проведені в кожному класі, а потім переможці класів змагалися між собою. Майстри  слова ділилися своїм почуттям трепетної любові до творчості Т.Г.Шевченка.  Хочеться відмітити високий рівень підготовки учнів 3 класів.



Виховувати почуття прекрасного, розвивати позитивно-емоційне ставлення до пізнання навколишнього, активність, творчість, оригінальність учнів - мета виставки поробок «Наші вправні рученята» та конкурсу малюнків «Живе в душі народній великий наш Тарас» . Переможців конкурсів буде нагороджено на заключній лінійці.








10 березня -  День рідної мови. Цього дня в кожному класі на уроках української мови були проведені конкурси, змагання, вікторини. Для учнів 3-іх класів завідуючою шкільною бібліотекою Хорохордіною Н.В. була проведена  літературна вікторина «Мандрівка книжковим містом» Учні відгадували загадки, ребуси, брали участь у конкурсах, змагалися.  Також учні ознайомились з новинками дитячої та науково-популярної літератури , розширили  уявлення про дитячу періодичну пресу.


 

Цікаво пройшов відкритий урок з української мови в 4-Б класі, який провела Літвинова О.Ю. Принципово важливо, щоб урок був невичерпною криницею знань, щоб для кожного учня сенсом його існування, навчання була мета досягти більшого і прагнення нового, непізнаного. Саме таким цікавим та пізнавальним був етнографічний урок-гра «Весна пробуджує природу, весна пробуджує серця». На уроці  велика увага приділялася вивченню народних традицій. Гаслом уроку можуть бути слова В.О. Сухомлинського «Щоб дитина була палко зацікавлена у навчанні, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче інтелектуальне життя…».






Обличчя учня – це його зошит . Тому саме в День рідної мови пройшов конкурс на кращий зошит. Переможцями стали Лакоза Данило (2-А, учитель Бондарська Г.О.) , Петрунькіна Софія (3-Б, учитель Бондаренко О.А.), Калембет Сюзанна(4-А. учитель Васильцова Л.М.)





Уже стало доброю традицією в останній тиждень перед Великим  (Великоднім) постом проводити свято Масляної – проводи зими та зустрічі весни. Це неповторне, веселе, колоритне свято, сповнене народних ритуалів та обрядів провели учні 2-А класу (учитель Бондарська Г.О.). 

Підсумком цього дня була олімпіада з української мови серед учнів 4-х класів. Переможцями стали: І місце -  Подоляко Крістіна 4-В (учитель Артюх О.М.), ІІ місце – Луніч Софія 4-Б, ІІІ місце - Борбат Софія 4-Б (учитель Літвинова О.Ю.),

П’ятниця, 11 березня – День математики. Як показує досвід, засвоєння математики супроводжується значним розумовим напруженням учнів. Для запобігання їхньої перевтоми існує чимало різноманітних методів і прийомів. У молодшому шкільному віці елементи гри  підвищують працездатність, сприяють фізичному розвитку дітей, формують в них конкретні уявлення про явища навколишнього світу, полегшують оволодіння абстрактними поняттями.
Щоб зацікавленість учнів до вивчення математики не знижувалася, систематично проводяться ігри на уроках математики та в позаурочний час.
З метою  виявлення інтелектуально обдарованих учнів, розкриття творчого потенціалу  серед учнів 2 класів пройшов конкурс «Шанувальники математики», учні 3-іх класів провели інтелектуальну гру «Математичний калейдоскоп», яку провела Осадча О.П. Учні 3 класів показали свої здібності швидко обчислювати, логічно мислити та весело спілкуватися під час змагань


 Підсумком цього дня була олімпіада з математики серед учнів 4-х класів. Переможцями стали: І місце -  Рибкина Поліна 4-А (учитель Васильцова Л.М..), Поповченко Елизавета (4-Б, учитель Літвинова О.Ю,) ІІ місце – Моруга Артем (4-Г, учитель Шморгун О.Л.), ІІІ місце – Шолохман Максим 4-Б (учитель Літвинова О.Ю.),


14 березня – День здоров’я. В цей день  був проведений конкурс малюнків. «Ми – за здоровий спосіб життя».
Для учнів 3 класів була підготовлена спортивно-розважальна програма «Сильні, сміливі, спортивні». Про враження від конкурсу можна сказати словами дитячого віршика:
Ми весело змагаємось  
І весело стрибаємо.
Дрижать у школі вікна
Коли ми виступаємо.



Година спілкування «Здоров'я – найбільше благо людства». Також у цей день був проведений конкурс фізкультхвилинок серед учнів 2 класів.  Нелегкою була боротьба, адже всі старалися і намагалися перемогти.

Вівторок 15 березня – День природознавства. Початкова школа є першоосновою формування екологічних знань, екологічної культури, екологічного мислення. Навчання екології має бути цікавим, максимально наближеним до життя, дохідливим, врахо­вувати вікові особливості молодших школярів. Відчуття краси, розуміння природи, складних взаємозв'язків у ній не приходить саме по собі. Його треба виховувати з раннього дитинства, коли інтерес до навколишнього світу особливо великий.  Саме  з метою формування екологічної культури у 2-их класах стартував природничий проект «Червона книга України» (учителі Бондарська Г.О., ЗенченкоІ.Г., Горбель Т.П., Данченко В.В.).


Учні третіх класів змагалися за звання кращого природознавця, (Конкурс - гра «У царстві тварин» у 3-В, 3-Г, учителі Бондаренок О.І., Осадча О.П.,  «Люби і знай свій рідний край» у 3-А, 3-Б,учителі Волкова Н.В., Бондаренко О.А.). 


Учні граючись, вчилися ставитися до природи дбайливо, піклуватися про її відтворення.  Природнича вікторина «Веселковими стежками» пройшла у 4-их класах (учителі Артюх О.М., Шморгун О.Л.,). Учні поглиблювали знання про життя тварин; вчилися бачити прекрасне навколо себе; аргументовано висловлювати свою думку; удосконалювали навички міжособистісного спілкування;а також вчилися бережливому ставленню до природи.

Підсумком цього дня була олімпіада з природознавства серед учнів 4-хкласів. Переможцями стали: І місце – моруга Артем – 4-Г клас (учитель Шморгун О.Л.), ІІ місце – Харьков Андрій – 4-А клас (учитель Васильцова Л.М.), ІІІ місце – Майся Анастасія – 4-Б клас (учитель Літвинова О.Ю.)
День англійської мовиВ рамках "Декади тижня початкової школи" 16.03.2016 було проведено конкурс з англійської мови  “Who knows English better” в 3-Б класі вчителем Самойленко Наталією Володимирівною. Метою цього заходу було удосконалення вміння учнів з аудіювання, читання та усного мовлення,формування здатності працювати в групі, виховання інтересу до вивчення англійської мови. Учням було запропоновані цікаві розвиваючі завдання, з якими вони вдало справились.

Яскраво пройшла  ділова гра з англійської мови «В гостях в англійського друга». Гру проводила вчитель англійської мови Сергієнко Тетяна Володимирівна 3-Б класі. Метою заходу було: активізувати комунікативні вміння учнів, активізувати вживання лексичного матеріалу з теми «Житло»,розвиток навичок читання та перекладу, аудіювання та письма. Учні розігрували комунікативні ситуації, розгадували кросворд, виконували інтерактивні вправи. Діти з інтересом дізнавалися про особливості житла англійців та розповідали про своє помешкання.





Підсумком цього дня були олімпіади з англійської мови серед учнів 4-хкласів. Переможцями шкільного етапу олімпіади з англійської мови стали: І місце – Подоляко Крістіна – 4-В клас (учитель Артюх О.М..), ІІ місце – Луніч Софія – 4-Б клас (учитель Літвинова О.Ю.), ІІІ місце Рубан Андрій – 4-Б клас (учитель Літвинова О.Ю.)

День образотворчого мистецтва розпочався екскурсіями в природу. Учні вчилися бачити прекрасне в навколишньому середовищі: перші весняні квіти на клумбах, маленькі сірі вербові котики, набубнявілі бруньки на березах – все викликало здивування, радість від пробудження природи. А в класах пройшов конкурс малюнків «Щаслива дитина – красива Україна». Учні намагалися передати радість від побаченого у своїх малюнках.






Завершився день олімпіадою з образотворчого мистецтва.  Перемогу здобула учениця 4-Г класу Шестопал Діана (учитель Шморгун О.Л.) ІІ місце посіли учні 4-В класу Фролова Анна, Костюченко Даниїла (учитель Артюх О.М.), ІІІ – Шрупська Дар'я(4-Г, учитель Шморгун О.Л.)




Завершився  Тиждень початкової школи лінійкою, на якій були вручені грамоти, дипломи, подарунки переможцям конкурсів та олімпіад.       Тиждень початкових класів закінчився, але продовжуватиметься праця вчителів, які пробуджують творчість і пізнання, підтримують інтерес та бажання вчитися. Учителі початкових класів ще раз довели, що вони справжні фахівці своєї справи, а учні нашої школи – розумні, талановиті. 

         Підсумки тижня: під час заходів, що пройшли у рамках Тижня початкової школи, вчителі:
1)    презентували власний досвід роботи;
2)    обговорювали переваги впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес;
3)    шукали власні зернини розвитку професійної компетентності;
4)    обговорювали досягнення та недоліки - зробили «роботу над помилками, намітили шляхи подальшого вдосконалення своєї праці, адже ми прагнемо зробити нашу школу острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку.


Керівник шкільного методичного об'єднання
 учителів початкових класів  Бондаренко О.А.



1 коментар: